Twitter

Twarze biznesu wybrane

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Henryka Bochniarz wręcza dyplom Stanisławowi Rupniewskiemu z kieleckiej firmy SUPON

Stu dwudziestu przedsiębiorców z całej Polski, którzy osiągnęli sukces w biznesie, a zarazem angażują się społecznie i są odpowiedzialnymi pracodawcami, zostało wybranych do ogólnopolskiej galerii przedsiębiorców "Biznes. Dobry wybór". 3 grudnia spotkałam się z nimi w Warszawie.

Wybraliśmy pozytywnych bohaterów, którzy swoimi dokonaniami pokazują, że biznes to dobry wybór. Poszukiwaliśmy właścicieli i menadżerów firm, również tych niewielkich, którzy odnoszą sukcesy biznesowe, angażują się na rzecz środowiska lokalnego i partnersko traktują pracowników.

Zgłoszenia do konkursu były otwarte, kandydaci mogli zgłaszać się sami, mogli zostać również zgłoszeni np. przez pracowników. Wyboru dokonały kapituły złożone z: wojewodów lub marszałków województw, przedstawicieli regionalnych związków pracodawców oraz szefów mediów lokalnych – z prasy, radia i telewizji. W każdym województwie  przygotowywany raport, który zaprezentuje historie sukcesu przedsiębiorców z galerii „Biznes. Dobry wybór” oraz pokaże jaki jest wkład biznesu w jego rozwój.

Projekt ten jest elementem kampanii prowadzonej przez PKPP Lewiatan, która ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorców. Konkurs „Biznes. Dobry wybór” zorganizowany został przez PKPP Lewiatan w ramach projektu „Poprawa wizerunku przedsiębiorców” współfinansowanego ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dotychczas przeprowadzono w całym kraju konsultacje z prawie 1000 przedsiębiorców, aby dokonać diagnozy barier w sposobie postrzegania przedsiębiorców oraz współpracy biznesu z administracją. Kolejnym etapem będzie kampania reklamowa, wykorzystująca wizerunki wybranych osób z galerii „Biznes. Dobry wybór” oraz poradnik i cykl szkoleń dla administracji jak budować pozytywne relacje z biznesem.

Konfederacja LewiatanStowarzyszenie Kongres KobietEFNI